Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Третьяченко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левченко О. А. 
Психологические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве / О. А. Левченко, В. В. Третьяченко, Е. Н. Хрыков; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 2000. - 144 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Исследованы теоретические, методологические и методические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве. Проанализирован менеджмент современной педагогической деятельности как теория и методика эффективного управления процессом творческого развития личности субъектов педагогической деятельности в культуроцентрических образовательных системах. Раскрыта сущность управленческой деятельности. Приведены методы изучения свойств личности. Изучена проблема креативности в развитии творческого потенциала субъектов педагогической деятельности в образовательных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Третьяченко В. В. 
Психология делового общения : Учеб. пособие / В. В. Третьяченко, Л. В. Вереина, П. П. Скляр. - Луганск : Глобус, 2005. - 267 c. - Библиогр.: с. 264-265 - рус.

Рассмотрены вопросы психологии и этики делового общения, а также личность как субъект общения. Раскрыта сущность понятий общения, понимания, доверия, конфликта, страха, внутреннего раздора, мотивации, активного слушания. Предложены визуальные, тактильные, ольфакторные и акустические невербальные средства общения. Определены основные функции конфликта, приведены рекомендации по совершенствованию профессионального и межличностного взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я73 + Ю954.04 я73 + Ю787.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 224 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(7)). - укp.

Висвітлено основи психолого-креативних технологій пізнання сенсу життя людини в соціально-психологічному аспекті, методологічні та організаційні засади дослідження процесу самопрезентації особистості, а також теоретико-методичні засади дослідження емоційного інтелекту як інтраіндивідної властивості особистості. Проаналізовано особливості психічного реагування людини на екстремальні ситуації. Визначено суб'єктивні та об'єктивні фактори впливу на характер поведінки в екстремальних ситуаціях та в постстресовий період. Описано типові прояви поведінки людини в надзвичайних ситуаціях, динаміку психофізіологічного стану постраждалих від стихійного лиха. Розкрито вплив емоцій на формування дезадаптованості особистості, розглянуто різні ознаки проявів емоцій та висвітлено їх кореляційні зв'язки з іншими проявами дезадаптованої особистості.

Освещены основы психолого-креативных технологий познания смысла жизни человека в социально-психологическом аспекте, методологические и организационные основы исследования процесса самопрезентации личности, а также теоретико-методические основы исследования эмоционального интеллекта как интраиндивидного свойства личности. Проанализированы особенности психического реагирования человека на экстремальные ситуации. Определены субъективные и объективные факторы влияния на характер поведения в экстремальных ситуациях и в постстрессовый период. Описаны типовые проявления поведения человека в чрезвычайных ситуациях, динамика психофизиологического состояния пострадавших от стихийного бедствия. Изучено влияние эмоций на формирование дезадаптированности личности, рассмотрены разные свойства проявления эмоций и освещены их корреляционные связи с другими проявлениями дезадаптированной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 223 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 3(8)). - укp.

Розглянуто питання діагностики соціально-психологічної адаптованості студентів-першокурсників до нових умов діяльності. Проаналізовано культурно-професійне становлення діяльності керівника як психолого-педагогічну проблему ВНЗ, гендерні особливості професіоналізму в структурі управління. Визначено чинники соціального захисту працівників за сучасних умов. Висвітлено проблеми дослідження соціальної ідентичності людини у контексті трансформації українського суспільства, проблеми та перспективи молоді в процесі формування нової політичної еліти в Україні.

Рассмотрены вопросы диагностики социально-психологической адаптированности студентов-первокурсников к новым условиям деятельности. Проанализированы культурно-профессиональное становление деятельности руководителя как психолого-педагогическая проблема ВУЗ, гендерные особенности профессионализма в структуре управления. Определены факторы социальной защиты работников в современных условиях. Освещены проблемы исследования социальной идентичности человека в контексте трансформации украинского общества, проблемы и перспективы молодежи в процессе формирования новой политической элиты в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 203 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(10)). - укp. - рус.

Висвітлено технологічність соціально-психологічної моделі адаптації майбутнього фахівця та визначено його рольовий статус у креативному середовищі. Розглянуто соціально-прогностичні умови формування креативності особистості в термінах та сучасних педагогічних технологіях. Наведено результати оптимізації управління навчальним процесом у технікумах і коледжах за соціально-психологічними факторами. Розкрито теоретичні основи аналізу професійної управлінської діяльності керівників шкіл, а також засади технології комунікативної компетентності в управлінській діяльності.

Освещена технологичность социально-психологической модели адаптации будущего специалиста и определен его ролевой статус в креативной среде. Рассмотрены социально-прогностические условия формирования креативности личности в терминах и современных педагогических технологиях. Приведены результаты оптимизации управления учебным процессом в техникумах и колледжах по социально-психологическим факторам. Раскрыты теоретические основы анализа профессиональной управленческой деятельности руководителей школ, а также основы технологии коммуникативной компетентности в управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 191 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(9)). - укp. - рус.

Розглянуто питання розвитку мотивації до професійної діяльності за екстремальних умов у контексті самосуб'єктної дії особистості, а також розвитку навичок саморегуляції у педагогічній творчості аспірантів. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти проблемного навчання студентів медичних ВНЗ. Наведено результати експериментального дослідження соціально-психологічних особливостей управління навчальним процесом у політехнічному ВНЗ. Проаналізовано психологічні особливості особистості підприємця, гендерні стереотипи рольових диспозицій жінки-керівника.

Рассмотрены вопросы развития мотивации к профессиональной деятельности в экстремальных условиях в контексте самосубъектного действия личности, а также развития навыков саморегуляции в педагогическом творчестве аспирантов. Освещены психолого-педагогические аспекты проблемного обучения студентов медицинских ВУЗ. Приведены результаты экспериментального исследования социально-психологических особенностей управления учебным процессом в политехническом ВУЗ. Проанализированы психологические особенности личности предпринимателя, гендерные стереотипы ролевых диспозиций женщины-руководителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 1(1) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ, 2001. - 179 с. - укp.

Висвітлено досвід розробки і впровадження новітніх інформаційних технологій ступеневої освіти в Східноукраїнському національному університеті. Розглянуто психологічні проблеми національної ідентифікації. Доведено важливість і роль в сучасному світі національної ідентифікації для формування стійкої Я-концепції. Виділено критерії проблематичного формування ідентифікаційних установок. Проаналізовано результати дослідження самооцінок за фактором національної ідентичності. Розкрито основні аспекти феноменології внутрішнього діалогу: внутрішньомовного, пізнавального, комунікативного й особистісного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 2(2) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ, 2001. - 193 с. - укp.

Розкрито особливості застосування в роботі з підлітками методу сімейної психотерапії як одного з провідних методів за наявності акцентуацій характеру. Розглянуто проблему розвитку Я-концепції вчителя, його здатності до системної рефлексії як важливого фактора професійного росту. Наведено результати структурованого інтерв'ю вчителів Донеччини та Луганщини, які доводять, що секрет успішності у професійній діяльності залежить від глибини розуміння вчителем своїх суб'єктивних особливостей. Проаналізовано механізм управління виховним процесом в системі вищої школи України. Висвітлено питання формування загальнолюдських і національних цінностей студентської молоді в процесі навчання та виховання. Особливу увагу приділено необхідності формування національних цінностей та національної самосвідомості студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 3(3) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ : Вид-во ім. В.Даля, 2002. - 305 с. - укp.

Розглянуто культуру і людину як соціальні цінності. Розкрито соціально-психологічний зв'язок організаційної культури та корпоративного іміджу організації. Висвітлено проблеми сучасної вітчизняної освіти, проблеми становлення суб'єкта професійної діяльності у вищій школі, формування професіоналізму вчителя. Викладено діалогічні основи програми психологічної практики майбутніх психологів. Проаналізовано мистецтво як фактор творчого розвитку особистості в культуроцентристських педагогічних системах. Описано соціально-психологічні аспекти багатомірності і поліфункціональності релігії.

Рассмотрены культура и человек как социальные ценности. Раскрыта социально-психологическая связь организационной культуры и корпоративного имиджа организации. Освещены проблемы современного отечественного образования, проблемы становления субъекта профессиональной деятельности в высшей школе, формирования профессионализма учителя. Изложены диалогические основы программы психологической практики будущих психологов. Проанализировано искусство как фактор творческого развития личности в культуроцентристских педагогических системах. Описаны социально-психологические аспекты многомерности и полифункциональности религии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 203 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(6)). - укp.

Проаналізовано гендерні та культурні відмінності у сфері ціннісних орієнтацій. Висвітлено проблеми та перспективи молоді в контексті формування нової політичної еліти в Україні. Розглянуто питання соціально-психологічної детермінації протиправної поведінки особистості. Викладено культуротворчий підхід до розвитку суб'єктів педагогічної діяльності в естетичному середовищі. Описано рефлексивні процеси в управлінській діяльності, визначено психологічні детермінанти гендерної ролі жінки-керівника.

Проанализированы гендерные и культурные различия в сфере ценностных ориентаций. Освещены проблемы и перспективы молодежи в контексте формирования новой политической элиты в Украине. Рассмотрены вопросы социально-психологической детерминации противоправного поведения личности. Представлен культуротворческий подход к развитию субъектов педагогической деятельности в эстетической среде. Описаны рефлексивные процессы в управленческой деятельности, определены психологические детерминанты гендерной роли женщины-руководителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 231 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 3(11)). - укp. - рус.

Висвітлено політичні аспекти гендерної рівності, соціально-психологічний аспект розвитку управлінської команди як відкритої системи. Проаналізовано роль особистісних характеристик в процесі соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов ВНЗ. Розглянуто креативність як соціально-психологічний чинник модернізації освіти ХХІ ст. Розкрито психолого-педагогічні та практичні аспекти підвищення мотивації студентів до самостійної роботи. Визначено гендерну детермінацію ціннісних орієнтацій молоді в сучасному суспільстві.

Освещены политические аспекты гендерного равенства, социально-психологический аспект развития управленческой команды как открытой системы. Проанализирована роль личностных характеристик в процессе социально-психологической адаптации первокурсников к условиям ВУЗ. Рассмотрена креативность как социально-психологический фактор модернизации образования ХХІ ст. Раскрыты психолого-педагогические и практические аспекты повышения мотивации студентов к самостоятельной работе. Определена гендерная детерминация ценностных ориентаций молодежи в современном обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 255 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(12)). - укp. - рус.

Проаналізовано роль професійної відповідальності у розвитку професіоналізму особистості. Розглянуто проблему гуманізації особистості у вітчизняній психології, питання активізації творчої діяльності студентів в процесі їх професійного становлення. Висвітлено особливості прояву процесу ідентифікації старших підлітків, психологічні особливості економічної соціалізації та свідомості молоді за сучасних умов, а також особливості психологічної діагностики лідерських якостей управлінського лідера органів внутрішніх справ.

Проанализирована роль профессиональной ответственности в развитии профессионализма личности. Рассмотрены проблема гуманизации личности в отечественной психологии, вопросы активизации творческой деятельности студентов в процессе их профессионального становления. Освещены особенности проявления процесса идентификации старших подростков, психологические особенности экономической социализации и сознания молодежи в современных условиях, а также особенности психологической диагностики лидерских качеств управленческого лидера органов внутренних дел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 262 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(13)). - укp. - рус.

Розглянуто специфічні методи соціально-психологічної технології професійної підготовки педагогів та управлінців. Висвітлено аспекти проблеми адаптації випускників шкіл до навчання у ВНЗ. Розкрито соціально-психологічні причини внутрішньоособистісних конфліктів студентської молоді, психологічні причини шкільної неуспішності молодших школярів, психологічну специфіку пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку та їх розвитку в різному соціальному середовищі.

Рассмотрены специфические методы социально-психологической технологии профессиональной подготовки педагогов и управленцев. Освещены аспекты проблемы адаптации выпускников школ к обучению в ВУЗ. Раскрыты социально-психологические причины внутриличностных конфликтов студенческой молодежи, психологические причины школьной неуспеваемости младших школьников, психологическая специфика познавательных способностей детей старшего дошкольного возраста и их развития в разной социальной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 226 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 5(16)). - укp. - рус.

Проаналізовано основні чинники формування соціально-психологічної адаптованості студентів у ВНЗ, а також соціально-психологічні чинники активізації їх творчого потенціалу. Висвітлено психологічні особливості комунікативної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, підготовки менеджерів до управління. Розглянуто проблему психодіагностичного дослідження мотивації професійної діяльності, питання соціально-нормативної регуляції та конформістської поведінки особистості.

Проанализированы основные факторы формирования социально-психологической адаптированности студентов в ВУЗ, а также социально-психологические факторы активизации их творческого потенциала. Освещены психологические особенности коммуникативной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений, подготовки менеджеров к управлению. Рассмотрены проблема психодиагностического исследования мотивации профессиональной деятельности, вопросы социально-нормативной регуляции и конформистского поведения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 254 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 4(15)). - укp. - рус.

Проаналізовано соціально-психологічні особливості специфіки культури впровадження новітніх психолого-педагогічних технологій у ВНЗ. Наведено характеристику соціально-психологічного тренінгу як ефективної форми навчання, а також соціально-психологічну характеристику функціонування управлінських команд. Висвітлено особливості мотивації управлінських кадрів за умови спільної (колективної) діяльності. Викладено результати експериментального дослідження критеріїв успішності підприємницької діяльності менеджерів і підприємців, психологічних досліджень професіоналізму менеджерів. Визначено психологічні чинники розвитку організаційної культури та психологічної готовності керівників до управління в соціально-психологічному аспекті.

Проанализированы социально-психологические особенности специфики культуры внедрения новейших психолого-педагогических технологий в ВУЗ. Приведены характеристика социально-психологического тренинга как эффективной формы обучения, а также социально-психологическая характеристика функционирования управленческих команд. Освещены особенности мотивации управленческих кадров в условиях общей (коллективной) деятельности. Изложены результаты экспериментального исследования критериев успешности предпринимательской деятельности менеджеров и предпринимателей, психологических исследований профессионализма менеджеров. Определены психологические факторы развития организационной культуры и психологической готовности руководителей к управлению в социально-психологическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Третьяченко В. В. 
Управлінські команди: технології підготовки (соціально-психологічний аспект та витоки) : Моногр. / В. В. Третьяченко, В. М. Гончаров, О. А. Коломійцев; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ : Світлиця, 2005. - 255 c. - Бібліогр.: 296 назв. - укp.

Розглянуто питання підготовки управлінських команд і технологій в соціально-психологічному аспекті. Наведено психологічну характеристику різновидів управлінських технологій. Висвітлено методологію активної підготовки до управлінської діяльності, описано методи психологічної підготовки колективних суб'єктів управління. Розкрито витоки усвідомлення відповідальності, викладено основні положення теорії атрибуції, проаналізовано когнітивні, мотиваційні та ситуаційні фактори, що впливають на атрибуцію відповідальності членів управлінських команд.

Рассмотрены вопросы подготовки управленческих команд и технологий в социально-психологическом аспекте. Приведена психологическая характеристика разновидностей управленческих технологий. Освещена методология активной подготовки к управленческой деятельности, представлены методы психологической подготовки коллективных субъектов управления. Раскрыты истоки осознания ответственности, изложены основные положения теории атрибуции, проанализированы когнитивные, мотивационные и ситуационные факторы, влияющие на атрибуцию ответственности членов управленческих команд.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + У010.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. N 1(17) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 236 с. - рус.

Розглянуто проблему обгрунтування спонукальних мотивів становлення молоді в постіндустріальному суспільстві у соціально-психологічному аспекті. Описано модульно-тьюторську технологію навчання та реалізації ідей самоактуалізації особистості студентів. Проаналізовано особливості впливу маніпуляцій у спілкуванні викладачів та студентів у навчальному процесі. Визначено соціально-психологічні чинники професійної компетентності та психологічної культури студентів.

Рассмотрена проблема обоснования побудительных мотивов становления молодежи в постиндустриальном обществе в социально-психологическом аспекте. Описана модульно-тьюторская технология обучения и реализации идей самоактуализации личности студентов. Проанализированы особенности влияния манипуляций в общении преподавателей и студентов в учебном процессе. Определены социально-психологические факторы профессиональной компетентности и психологической культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. N 3(20) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 264 с. - укp.

Визначено прояви конформізму особистості у соціально-правовому вимірі. Проаналізовано особливості мотиваційної складової інноваційної діяльності викладачів ВНЗ, формування емоційного середовища організації як основну складову діяльності керівника. Розкрито гендерні аспекти професійного стресу в управлінській діяльності, вікові аспекти прояву професійних стресів у процесі організаційних трансформацій. Висвітлено психолого-методичні основи розв'язання моральних проблем і профілактики асоціальної поведінки учнів та студентів, методологію соціально-психологічних форм творчого розвитку студентів. Описано комунікативні та дидактичні механізми розвитку іншомовної комунікативної компетентності фахівців. Розглянуто питання застосування активних методів психологічного впливу в підвищенні професійного рівня педагогічних кадрів.

Определены проявления конформизма личности в социально-правовом измерении. Проанализированы особенности мотивационной составляющей инновационной деятельности преподавателей ВУЗ, формирования эмоциональной среды организации как основная составляющая деятельности руководителя. Раскрыты гендерные аспекты профессионального стресса в управленческой деятельности, возрастные аспекты проявления профессиональных стрессов в процессе организационных трансформаций. Освещены психолого-методические основы решения моральных проблем и профилактики асоциального поведения учеников и студентов, методология социально-психологических форм творческого развития студентов. Описаны коммуникативные и дидактические механизмы развития иноязычной коммуникативной компетентности специалистов. Рассмотрены вопросы применения активных методов психологического влияния в повышении профессионального уровня педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : ювіл. зб. наук. пр. молодих вчен., асп. та студ. N 2(19) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 245 с. - укp.

Викладено сучасні методологічні підходи до дослідження психологічної культури особистості. Розглянуто питання формування гуманітарної культури в освітньо-виховному процесі у контексті розвитку особистості студентів. Проаналізовано соціально-психологічні особливості аксіологічного виміру політичної поведінки студентів, роль наочності в процесі здобуття дистанційної освіти студентами ВНЗ. Розкрито проблему соціально-нормативних девіацій у молодіжному середовищі та визначено шляхи її розв'язання. Висвітлено теоретичні основи вивчення соціально-психологічних умов формування індивідуального стилю в колективній управлінській діяльності. Наведено результати дослідження професійно-психологічної спрямованості як показника та складової соціально-професійної зрілості психологів.

Изложены современные методологические подходы к исследованию психологической культуры личности. Рассмотрены вопросы формирования гуманитарной культуры в образовательно-воспитательном процессе в контексте развития личности студентов. Проанализированы социально-психологические особенности аксиологического измерения политического поведения студентов, роль наочности в процессе получения дистанционного образования студентами ВУЗ. Раскрыта проблема социально-нормативных девиаций в молодежной среде и определены пути её решения. Освещены теоретические основы изучения социально-психологических условий формирования индивидуального стиля в коллективной управленческой деятельности. Приведены результаты исследования профессионально-психологической направленности как показателя и составляющей социально-профессиональной зрелости психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : ювіл. зб. наук. пр. N 1(18) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 249 с. - укp.

Описано соціально-психологічні технології моделювання спільної діяльності в управлінських командах освітян. Проаналізовано соціально-психологічні особливості тренінгу як форми особистісного зростання. Розглянуто питання застосування регресивної психотерапії в опрацюванні особистісних проблем. Висвітлено роль політичної реклами, її вплив на свідомість особистості, політичної активності й поведінки індивіда. Визначено Я-концепцію як складову адаптаційного потенціалу особистості зрілого віку. Розкрито методологічні основи дослідження соціально-психологічних особливостей становлення й розвитку політичної культури молоді, професійної підготовки студентів за умов активізації їх креативності.

Описаны социально-психологические технологии моделирования общей деятельности в управленческих образовательных командах. Проанализированы социально-психологические особенности тренинга как формы личностного роста. Рассмотрены вопросы применения регрессионной психотерапии в обработке личностных проблем. Освещены роль политической рекламы, её влияние на сознание личности, политической активности и поведения индивида. Определена Я-концепция как составляющая адаптационного потенциала личности зрелого возраста. Раскрыты методологические основы исследования социально-психологических особенностей становления и развития политической культуры молодежи, профессиональной подготовки студентов в условиях активизации их креативности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського